
Al voltant de les 7 del matí piquets amb més d’un centenar de persones han tallat un dels accessos a Girona i hi ha hagut càrregues. Aquesta nit també s’ha identificat una persona en una acció amb motiu de la vaga general. Durant el matí s’han fet tallers de pancartes i a les 12 hores prop de 400 persones s’han concentrat davant la seu de la Generalitat a Girona al crit de “sense les dones no hi ha revolució”.
Olot s’ha llevat amb piquets informatius que han aconseguit que tanquessin bars i cafeteries del centre del municipi. A continuació un centenar de dones han estat fent un taller de pancartes a la Plaça Campenmàs i a les 12h ha sortit la manifestació des de Plaça Major.
A la Bisbal, amb la consigna de no solapar convocatòries, s’han dut a terme mobilitzacions i actes de caràcter festiu com cançons, venda de marxandatge i muntatge d’un punt lila on es tracta el tema de l’oci nocturn.
A Farners de la Selva també s’han fet piquets informatius a l’institut, Consell Comarcal, Ajuntament, escola i comerços i s’ha identificat una persona per pintades que han suposat un tall de la circulació durant uns minuts.
Leave a Reply