
Sota el lema “ens aturem per canviar-ho tot. Cap pas enrere!”, la Comissió Vaga Feminista 8M de Figueres ha donat el tret de sortida al conjunt d’activitats preparades per avui.
A les quatre, una desena de joves ha instal·lat una parada a la placeta de la Rambla per informar i donar difusió sobre la vaga. Tot seguit, s’ha procedit al taller de pancartes, el qual ha congregat a una cinquantena de persones. Paral·lelament, el grup Swingats de l’Ala ha convocat a la plaça de l’Ajuntament una dansa col·lectiva emmarcada a ritme de Swing.
Els arbres que envolten la caserna de la Guàrdia Civil a Figueres han estat decorats des de bon matí amb multitud de sostenidors. Recalcar que la jornada s’està realitzant amb un to festiu i només s’ha vist afectada puntualment per un home que, amb una botella d’alcohol a la mà, ha propinat insults a les congregades.
Redacció: Maria Pagès
Leave a Reply